Algoritmul Panda – Google – Noile criterii ce trebuie respectate

Nu cu mult timp in urma tot mai multe site-uri au avut o scadere brusca a traficului nu numai in Romania dar si in strainatate. Iata ca am pregatit o mica explicatia a acestui algoritm.

In primul rand continutul este foarte important in ceea ce priveste acest nou algoritm. Cei de la google au decis de aceasta data sa foloseasca ceva mai bun, precum un algoritm ce iubeste continutul unic si subiectele bine alese.

Este foarte usor de remarcat ca multi au pierdut trafic considerabil deoarece au avut articole copiate sau cu un continut mult prea scurt. Algoritmul Panda este noul proiect dezvoltat de google care a facut destule modificari in ultima perioada.

Google are unicul scop de a prezenta rezultatele cat mai bune pentru cei ce folosesc acest motor de cautare. Noi incurajam promovarea site-urilor de calitate si speram ca acele site-uri spam sa dispara intr-un timp cat mai scurt.

Algoritmul Panda ia in considerare urmatorii factori:

  • Continut unic;
  • Publicitatea irelevanta poate cauza probleme;
  • Cuvintele cheie repetate pot cauza probleme;
  • Comportamentul vizitatorului.

Acestea sunt cateva din cele mai importante lucruri ce trebuie stiute pentru noul algoritm folosit de google. Sa speram ca o sa reveniti pe acest site pentru a citi si alte posturi ce o sa va ajute sa optimizati site-ul intr-un mod cat mai bun.